Általános Szerződési Feltételek

I. Bevezető rendelkezések

II. Alapvető rendelkezések

III. Megvásárolható termékek köre

IV. Regisztráció

V. Rendelés

VI. Fizetés

VII. Szállítás

VIII. Adatbeviteli hibák javítása

IX. Megrendelések visszaigazolása

X. Megrendelések feldolgozása és teljesítése

XI. Elállás

XII. Kellékszavatosság

XIII. Termékszavatosság

XIV. Jótállás

XV. Szavatossági-, jótállási igény esetén történő eljárás

XVI. Panaszkezelés rendje

XVII. Hatósághoz, békéltető testülethez való fordulás joga

XVIII. Vegyes rendelkezések

 

I.  Bevezető rendelkezések

  1. Jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) a Hill Valley Webáruház Korlátolt Felelősségű Társaság (a továbbiakban: Webáruház) által üzemeltetett https://hillvalley.hu/ weboldal működését szabályozó dokumentum. Az ÁSZF a Webáruházban történő rendelés, vásárlás során jön létre a Webáruház és a Webáruház látogatói, regisztrált felhasználói (a továbbiakban: Felhasználók) között.
  2. Az ÁSZF nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, nem minősül írásbeli szerződésnek, magyar nyelven íródik, magatartási kódexre nem utal.
  3. Jelen ÁSZF hatálya a Webáruház honlapján (https://hillvalley.hu/aszf) és aldomainjein történő jogviszonyokra terjed ki. Az ÁSZF a Webáruház Felhasználói számára folyamatosan elérhető a Webáruház honlapján és letölthető pdf formátumban erről a linkről.
  4. A Webáruház használata során választható nyelv: magyar.
  5. A Webáruház működésével, megrendelési, szállítási és fizetési folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken állunk rendelkezésére, forduljon hozzánk bizalommal.

 

  1. Szolgáltatók adatai

Szolgáltató neve:

Hill Valley Webáruház Korlátolt Felelősségű Társaság

Székhelye:

1171 Budapest, Andrásfa utca 47.

Postai címe:

1171 Budapest, Andrásfa utca 47.

Felhasználókkal való kapcsolattartásra, illetve általános, adatvédelmi megkeresésekre szolgáló, valamint panasszal, vásárlással, megrendeléssel kapcsolatos, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe:

kapcsolat@hillvalley.hu

Cégjegyzékszáma:

01-09-171952

Bejegyző hatóság (bíróság) neve:

Fővárosi Törvényszék Cégbírósága

Képviselő neve:

Csák Balázs ügyvezető

Adószáma:

24321080-2-42

Közösségi adószáma:

HU24321080

Telefonszáma:

+36 30 972 81 35

Tárhelyszolgáltató adatai

Tárhelyszolgáltató neve:

Székely Networks Informatikai Korlátolt Felelősségű Társaság

Székhelye:

1114 Budapest, Fadrusz utca 12. 2. em. 6.

Felhasználókkal való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus elérhetősége:

kalman.szekely@szekelynet.hu

http://szekelynet.hu/kapcsolat

 

II. Alapvető rendelkezések

  1. A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekre, valamint értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel

irányadó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

  1. A jelen ÁSZF június 8. napján lép hatályba és visszavonásáig hatályban marad. A Webáruház jogosult egyoldalúan módosítani az ÁSZF-et. A módosításokat a https://hillvalley.hu/aszf weboldalon teszi közzé.
  2. A jelen ÁSZF-től eltérő, vagy azt kiegészítő megállapodások csak akkor hatályosak, ha azt a Webáruház írásban elfogadta és megerősítette. A Webáruház által így elfogadott eltérés, vagy kiegészítés kizárólag az adott megrendelés vonatkozásában alkalmazható. A megrendelés visszaigazolása önmagában nem jelenti a Felhasználó által kezdeményezett, jelen ÁSZF-től való eltérő rendelkezések alkalmazását.
  3. A Webáruházzal kapcsolatos szerzői jogi rendelkezéseket a Jogi nyilatkozat
  4. A Webáruház adatkezelési tevékenységét az Adatkezelési Tájékoztató tartalmazza részletesen. Az adatkezeléssel kapcsolatos kérdéseiket, kéréseiket kérjük küldjék el nekünk a kapcsolat@hillvalley.hu email címre.

III. Megvásárolható termékek köre

  1. A Webáruház szórakoztató elektronikai és irodatechnikai termékeket forgalmaz.
  2. A Webáruházban megjelenített termékek kizárólag online rendelhetők meg. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak forintban értendők, tartalmazzák a törvényben előírt áfát, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra.
  3. A Webáruházban a termékek neve, leírása részletesen kerül feltüntetésre, a termékekről a Webáruház fényképeket jelenít meg. A megjelenített képek illusztrációk, amelyek a valóságtól eltérhetnek. Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, a Webáruház teljeskörűen tájékoztatja a Felhasználókat az akcióról és annak pontos időtartamáról.

IV. Regisztráció

  1. A Felhasználó regisztráció nélkül is böngészhet, vásárolhat a Webáruházban. A regisztrációval a Felhasználó felhasználói fiókot hoz létre, amellyel többlet funkciók válnak elérhetővé a Felhasználó számára. A regisztráció előnye, hogy amennyiben a Felhasználó legközelebb is szeretne rendelni, adatait nem szükséges újra megadnia, valamint számlázási/szállítási címet is módosíthat, illetve a rendelési folyamatát is nyomon követheti.
  2. A Felhasználó a regisztráció során megadott adatait a felhasználói fiókba bejelentkezve bármikor módosíthatja, felhasználói fiókját törölheti. A Felhasználó a kapcsolat@hillvalley.hu email címen is kérheti adatai törlését.
  3. A Felhasználó a vásárlás során, a megrendelés elküldésekor is dönthet úgy, hogy felhasználói fiókot hoz létre.
  4. A Webáruházban történő első regisztráció részeként és feltételeként a Felhasználó hozzájárul az Adatkezelési Tájékoztató alapján a személyes adatai kezeléséhez. Az Adatkezelési Tájékoztató nyomtatható és tárolható formában a Felhasználó rendelkezésére áll.
  5. Regisztrált Felhasználó a https://hillvalley.hu/login weboldalra történő belépését követően tudja elküldeni a megrendelését.
  6. A Felhasználó a vásárlás és a regisztráció során köteles a saját, valós adatait megadni. A vásárlás és regisztráció során megadott valótlan, vagy más személyhez köthető adatok esetén a létrejövő elektronikus szerződés semmis. A Webáruház kizárja felelősségét, amennyiben a Felhasználó más nevében, más személy adataival veszi igénybe szolgáltatásait.
  7. A Webáruházat a Felhasználó által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra, az adatok frissítésének elmulasztására visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.
  8. A Webáruházat nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha a Felhasználó a jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek számára bármely, nem a Webáruháznak felróható okból hozzáférhetővé válik.
  9. Ha a Felhasználó elveszíti a bejelentkezési adatait, vagy ha felmerül a gyanúja, hogy illetéktelen harmadik személy tudomást szerzett a hozzáférési adatairól, köteles azonnal emailben az kapcsolat@hillvalley.hu email címen értesíteni a Webáruházat, hogy az kezdeményezni tudja a felhasználói fiók letiltását.
  10. A Webáruház a vállalkozásnak minősülő Felhasználó regisztrációjakor nem köteles ellenőrizi a regisztráló személy cégjogi, vagy egyéb jogosultságát, annak megléte teljes mértékben a Felhasználó felelőssége.
  11. A sikeres regisztrációról visszagazoló emailt küldünk a Felhasználónak, aki ezt követően az emailben lévő megerősítő linkre kattintva erősítheti meg regisztrációját, majd be tud jelentkezni a felhasználói fiókjába.

V.  Rendelés

  1. A Felhasználó a fenti pontban részletezett regisztrációt és belépést követően, illetve felhasználói fiók létrehozása nélkül a Webáruházban az adott terméknél lévő „kosár” gomb megnyomásával kezdeményezhet rendelést.
  2. Felhasználó bármikor megtekintheti az általa kiválasztott termékeket a Weboldal fejlécének jobb oldalán lévő kosár ikonra kattintva. A kosárban beállíthatja a megvásárolni kívánt termék darabszámát, vagy törölheti a terméket a megvásárolni kívánt termékek közül.
  3. Felhasználó a termékek kosárba helyezését követően dönthet úgy, hogy tovább folytatja a vásárlást a „vásárlás folytatása” gombra kattintva, vagy a „megrendelés” gombbal kezdeményezheti a termékek megrendelését és kifizetését.
  4. Felhasználói fiók létrehozása nélkül a Felhasználó a szállítási és számlázási adatok kitöltését követően kiválasztja a szállítási és fizetési módot, cég esetében megadja az adószámot és a kapcsolattartó személy adatait. Regisztrációt követően létrehozott felhasználói fiók esetében a számlázási és szállítási címet a felhasználói fiókból automatikusan tölti be a rendszer, amelyet a Felhasználó az adott rendelés tekintetében megváltoztathat.
  5. Felhívjuk szíves figyelmüket arra, hogy a „megrendelés elküldése” gomb megnyomása fizetési kötelezettséget von maga után.
  6. A rendelés elküldését megelőzően a Felhasználó elfogadja a jelen ÁSZF-et és nyilatkozik arról, hogy egyetért annak tartalmával. Az ÁSZF nyomtatható és tárolható formában a Felhasználó rendelkezésére áll.
  7. Felhasználó a megrendelés benyújtását követően csak a jelen ÁSZF-ben rögzített esetekben módosíthatja annak tartalmát. A Webáruház a megrendelés részleteiről, számáról automata visszaigazoló emailt küld a Felhasználó részére. Ezen információk, amennyiben a Felhasználó regisztrált, elérhetőek a felhasználói fiókban.
  8. Felhívjuk szíves figyelmüket arra, hogy átutalással történő fizetés esetében a megvásárolni kívánt termék(ek) tényleges kifizetése után, az ellenértéknek a Webáruház folyószámláján történő jóváírását követően áll módunkban teljesíteni a megrendelést.
  9. A megrendelés elküldését követő automata visszaigazoló email tartalmazza a megrendelés egyedi azonosító számát, amelynek segítségével a Felhasználó nyomon követheti a rendelését a megrendelés feldolgozásától a termék(ek) kiszállításáig.
  10. A megrendeléseket legkésőbb 1-3 nap alatt dolgozzuk fel, ezt követően a megrendelt termékeket átadjuk a szállító cégnek vagy értesítjük a Felhasználót a megrendelt termékek átvételének lehetőségéről, amelyről emailben értesítjük a Felhasználót.
  11. A megrendelés leadását követő munkanap 16 óráig az elküldött megrendelés lemondható, amennyiben addig a megrendelt termékek nem kerültek átadásra a futárszolgálatnak. A megrendelés lemondását a felhasználói fiókban lehet kezdeményezni.
  12. Amennyiben a Webáruház az előrendelésre lehetőséget biztosít a Felhasználó előjegyezhet egy olyan termékre, ami a jövőben fog megjelenni, a rendelés pillanatában még nem létezik. Előnye, hogy az előrendelő Felhasználó a termék megjelenésekor hamarabb jut hozzá a termékhez. A Webáruház felhívja a figyelmet, hogy a termék megjelenéséig az adott termék ára, illetve a megjelenési időpontja is változhat.

VI. Fizetés

  1. Webáruházunkban banki átutalással, előreutalással, illetve futárszolgálat igénybevétele esetén a megrendelt termék átvételekor a futárnál készpénzzel, valamint bankkártyával is fizethet.
  2. Banki átutalás választása esetén a fizetési módnál jelölje az „előre utalás” lehetőséget.
  3. A Felhasználó a választott fizetési módtól függetlenül emailben kapja meg a megrendelt termékről szóló számlát.
  4. Banki átutaláskor kérjük, hogy a megjegyzés mezőben tüntesse fel a visszaigazoló emailben szereplő megrendelés azonosító számot.

Kedvezményezett neve:

 

Hill Valley Webáruház Kft.

 

Bankszámla száma:

11717016-20000332-00000000

Megjegyzés:

megrendelés egyedi azonosító száma

  1. A „megrendelés elküldése” gomb megnyomását megelőzően a Felhasználó köteles meggyőződni a kiválasztott termékek köréről, darabszámáról, a választott szállítási módról, annak költségéről, a megadott szállítási, számlázási cím helyességéről és a promóciós kód érvényesítésének lehetőségről.
  2. A promóciós kódokat a vásárlást követően nem lehet alkalmazni, ezért a vásárlást megelőzően a Felhasználónak ellenőriznie szükséges a kód megadásának helyes formátumát, a promóciós kód érvényesíthetőségének idejét. Az aktuális promóciós kódokról a Felhasználók a Webáruház főoldalán, vagy amennyiben hírlevélre iratkoztak fel, a hírlevélből értesülhetnek.
  3. Felhívjuk szíves figyelmüket arra, hogy „személyes átvétel” választása esetén „előre utalás” fizetési módot tud választani.

VII.   Szállítás

  1. A „megrendelés” gomb megnyomását követően a Felhasználónak meg kell adnia a pontos szállítási címet. A szállítási cím helytelen, pontatlan megadásából származó károkért Webáruházunkat felelősség nem terheli.
  2. Webáruházunk a GLS General Logistics Systems Hungary Kft. (a továbbiakban: GLS) segítségével biztosíja a megrendelt termékek kiszállítását. Megrendeléseit nyomon követheti a megrendelés automata visszaigazolásában szereplő egyedi azonosító segítségével.
  3. Előfordulhat, hogy megrendelését több csomagban szállítjuk ki, amelyért külön szállítási és egyéb költségeket nem számolunk fel. A kiszállítás részleteiről emailben értesítjük a Felhasználókat.
  4. A Felhasználó, amennyiben a regisztrációkor megadta telefon elérhetőségét, a GLS felveszi vele a kapcsolatot telefonon keresztül, amennyiben az szükséges.
  5. A megrendelések kiszállítását a GLS a megrendelés feladását követő munkanapon vállalja. A megrendelés feladásáról emailben kap értesítést a Felhasználó.
  6. A csomagok kézbesítése munkanapokon 8-18 óra közötti időszakban történik.
  7. Amennyiben a futárszolgálat működésével kapcsolatosan további kérdése merülne fel, kérjük látogasson el a https://gls-group.eu/HU/hu/gyik#gls_group_module_41_headline_3
  8. Felhívjuk a szíves figyelmüket arra, hogy Webáruházunk kizárólag Magyarország területén belüli címekre vállalja a megrendelt termékek kiszállítását.
  9. A szállítás költségét a Felhasználó a „megrendelés elküldése” előtt ellenőrizheti.
  10. A számlát és a garancia levelet a kiszállított csomag tartalmazza, vagy elektronikus úton kerülnek kiküldésre a Felhasználó részére.
  11. Felhasználó köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, és termékeken, csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén köteles jegyzőkönyv felvételét kérni (hiszen így tudja bizonyítani, hogy sérülten kapta kézhez a terméket), sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni.
  12. Felhívjuk a szíves figyelmüket arra, hogy a megrendelt, de át nem vett termékek szállítási díja Webáruházunkat nem terheli, azt a Felhasználó fizeti meg.
  13. Előre egyeztetett időpontban lehetőség van a megrendelt termékek személyes átvételére a Webáruház raktáránál (1106 Budapest, Jászberényi út 29/B., amely az Orion gyártelep, Gitár utca sarkánál található).

VIII.  Adatbeviteli hibák javítása

  1. A rendelés során a Felhasználónak folyamatosan lehetősége van a bevitt adtok javítására/törlésére. A Felhasználó a megrendelési folyamat lezárása előtt minden esetben vissza tud lépni az előző fázisba, ahol javítani tudja a bevitt adatokat.
  2. A rendelés során a Felhasználónak lehetősége van a kosár tartalmának megtekintésére, illetve módosítására.
  3. Amennyiben a kosár nem a megrendelni kívánt mennyiséget tartalmazza, úgy a mennyiség adatbeviteli mezőbe Felhasználó be tudja írni a rendelni kívánt mennyiség darabszámát, amely értékkel a kosár automatikusan frissülni fog. Amennyiben Felhasználó törölni kívánja a kosárban található termékeket, akkor az „X” (törlés) gombra kattint.

IX.    Megrendelések visszaigazolása

  1. Amennyiben a Webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése, illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a Felhasználót az új adatokról. A Felhasználó ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetősége van arra, hogy elálljon a szerződéstől.
  2. Felhasználó a megrendelés elküldését követően email-ben visszaigazolást kap. Amennyiben e visszaigazolás a Felhasználó megrendelésének elküldésétől számított 48 órán belül nem érkezik meg, Felhasználó az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól mentesül.
  3. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Webáruházhoz, illetve az Felhasználóhoz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. A Webáruház kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Felhasználó rossz email címet adott meg regisztrációja során, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni.
  4. Felhasználó tudomásul veszi, hogy az előző pontban taglalt visszaigazolás csupán automata visszaigazolás, az szerződést nem keletkeztet. A szerződés akkor jön létre, amikor a Webáruház az előző pontban megnevezett automata visszaigazolást követően egy újabb emailben értesíti a Felhasználót a megrendelés részleteiről és várható teljesítéséről (szerződés létrejötte).
  5. Felhívjuk szíves figyelmüket arra, hogy a megrendelések visszaigazolása az email fiók „spam” mappájába is megérkezhet, így kérjük, ennek megfelelően ellenőrizzék a visszaigazolás beérkezését.
  6. Amennyiben a megrendelt termék nem áll a Webáruház raktárában rendelkezésre (előjegyzett termék), a Webáruház emailben tájékoztatja a Felhasználót a megvásárolni kívánt termék beszerzéséről. E tájékoztatással még nem jön létre szerződés a Felhasználó és a Webáruház között.
  7. Amint beérkezett a megvásárolni kívánt termék a raktárba, a Webáruház egy újabb emailben értesíti a Felhasználót a megrendelés részleteiről és várható teljesítéséről, a szerződés ekkor jön létre a Felhasználó és a Webáruház között.

X.      Megrendelések feldolgozása és teljesítése

  1. A megrendelések feldolgozása munkanapokon 16-20 óra közötti történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra. A Webáruház minden esetben elektronikus úton visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelést.
  2. Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 5 napon belül, amely időtartam nem tartalmazza a szállítás idejét. Ha a Webáruház és a Felhasználó a teljesítés időpontjában nem állapodtak meg (jelen ÁSZF-től eltérő, egyedi feltételek alkalmazása), a Webáruház a Felhasználó felszólításában meghatározott időpontban vagy időn belül, felszólítás hiányában legkésőbb a megrendelésnek a Webáruházhoz való megérkezésétől számított harminc napon belül köteles a szerződés szerinti teljesítésre.
  3. Az adásvételi szerződés alapján a Webáruház a dolog tulajdonjogának átruházására, a Felhasználó a vételár megfizetésére és a dolog átvételére köteles.
  4. Ha az eladó vállalkozás (jelen ÁSZF vonatkozásában: Webáruház) és a vevő Fogyasztó (jelen ÁSZF vonatkozásában: Felhasználó), és az eladó vállalja a dolog vevőhöz történő eljuttatását, a kárveszély akkor száll át a vevőre, amikor a vevő vagy az általa kijelölt harmadik személy birtokba veszi a dolgot. A kárveszély a fuvarozónak történő átadáskor átszáll a vevőre, ha a fuvarozót a vevő bízta meg, feltéve, hogy a fuvarozót nem az eladó ajánlotta.
  5. Ha az eladó vállalkozás és a vevő Fogyasztó, a felek eltérő megállapodásának hiányában, az eladó a szerződés megkötését követően késedelem nélkül, de legkésőbb harminc napon belül köteles a vevő rendelkezésére bocsátani a dolgot.
  6. A Webáruház késedelme esetén a Felhasználó jogosult póthatáridőt tűzni. Ha a Webáruház a póthatáridőn belül nem teljesít, a Felhasználó jogosult a szerződéstől elállni.
  7. A Felhasználó póthatáridő tűzése nélkül jogosult a szerződéstől elállni, ha a Webáruház a szerződés teljesítését megtagadta; vagy a szerződést a felek megállapodása szerint vagy a szolgáltatás felismerhető rendeltetésénél fogva a meghatározott teljesítési időben - és nem máskor - kellett volna teljesíteni.
  8. Ha a Webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről a Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni, valamint a Felhasználó által fizetett összeget haladéktalanul visszatéríteni.

XI.    Elállás

  1. Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Fogyasztó (jelen ÁSZF vonatkozásában: Felhasználó) a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Jelen tájékoztató hiányában a Fogyasztó jogosult 1 év elteltéig gyakorolni az elállási jogát. Kérjük olvassa el figyelmesen, Elállási tájékoztatónkat.
  2. Az elállási jog gyakorlásával a Fogyasztó a jelen ÁSZF-et egyoldalúan, visszamenőleges hatállyal szüntetheti meg.
  3. Ha a Webáruház a termék kézhezvételének vagy a szerződés megkötésének napjától számított 14 nap lejártát követően, de 12 hónapon belül megadja a tájékoztatást, úgy az elállásra nyitva álló határidő e tájékoztatás közlésétől számított 14 nap.
  4. Az elállási jog gyakorlására nyitva álló határidő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Fogyasztó, vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.
  5. A Fogyasztó a szerződés megkötésének napja, és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja elállási jogát.
  6. Felhívjuk a szíves figyelmüket arra, hogy a Webáruházunkból rendelt, védőcsomagolását felbontott szájmaszk, felület- és kézfertőtlenítő gélre, kendőkre az elállási jog nem terjed ki.
  7. A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja. E visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli.
  8. A Fogyasztó köteles az árukat indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb a szerződéstől való elállására vonatkozó értesítés Webáruházunk részére történő megküldésétől számított 14 napig visszaküldeni. A Fogyasztó akkor tartja be a határidőt, ha a 14 napos időszak letelte előtt visszaküldi, vagy átadja a termék(eke)t.
  9. Több termék adásvételekor, amennyiben az egyes termékek szállítása eltérő időpontban történik, úgy az utoljára szolgáltatott termék, illetve több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára kézbesített tételnek vagy darab kézhezvételtől számított 14 napon belül élhet a Fogyasztó az elállási joggal.
  10. Kérjük, hogy az elállással érintett terméket ajánlott küldeményként, csomagként, utánvét megjelölése nélkül küldje vissza Webáruházunk postai címére: 1171 Budapest, Andrásfa utca 47.
  11. Lehetőség szerint a terméket kérjük gyári csomagolásában, minden kiegészítő tartozékával együtt visszaküldeni.
  12. A Fogyasztó írásban történő elállása esetén elegendő az elállási nyilatkozatot megküldenie 14 napon belül a Webáruházunk email címére: kapcsolat@hillvalley.hu, vagy postai címére: 1171 Budapest, Andrásfa utca 47.
  13. A Fogyasztó szóban is közölheti elállási jogát a Webáruházunk telefonszámán keresztül: +36 30 972 81 35.
  14. A Fogyasztó elállási jogának írásbeli jelzése alkalmával a postára adás, email elküldésének időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. Postára adás alkalmával kérjük, hogy olyan kézbesítési módot válasszon, amely a postára adás időpontját a címzett részére igazolja (pl. ajánlott levél).
  15. A Fogyasztó kizárólag a termék visszaküldésének közvetlen költségét viseli.
  16. A Fogyasztó csak a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel.
  17. A Fogyasztó köteles megtéríteni a Webáruház ésszerű költségeit, ha Fogyasztó a teljesítés megkezdését követően gyakorolja a felmondási jogát.
  18. A visszatérítést a Webáruház mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapta az áru(ka)t, vagy a Fogyasztó bizonyítékot nem szolgáltatott arra vonatkozóan, hogy azokat visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni. Nem illeti meg a Webáruházat a visszatartás joga, ha vállalta, hogy a terméket maga fuvarozza vissza.
  19. A Webáruház a termék visszaérkezését követő tizennégy napon belül a Fogyasztó által megadott bankszámlaszámra visszatéríti a termék vételárát, a kiszállítási költséggel együtt. A Webáruház nem köteles a Fogyasztó része megtéríteni azon többletköltségeket, amely az általa felkínált legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő szállítási mód választásából adódik.
  20. A Fogyasztó egyéb panaszával is megkeresheti Webáruházunkat a kapcsolat@hillvalley.hu email címen. Forduljon hozzánk bizalommal, a megegyezésre törekszünk.
  21. Az elállási jog nem illeti meg a vállalkozást, azaz az olyan személyt, aki a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében jár el.

XII.   Kellékszavatosság

  1. Fogyasztó a Webáruház hibás teljesítése esetén kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint. Kérjük, olvassa el figyelmesen erről szóló tájékoztatónkat.
  2. A Webáruház hibásan teljesít, ha a szolgáltatás a teljesítés időpontjában nem felel meg a szerződésben vagy jogszabályban megállapított minőségi követelményeknek. Nem teljesít hibásan a Webáruház, ha a Fogyasztó a hibát a szerződéskötés időpontjában ismerte, vagy a hibát a szerződéskötés időpontjában ismernie kellett.
  3. Fogyasztó – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:
  • kijavítást vagy kicserélést igényelhet, kivéve, ha a választott kellékszavatossági jog teljesítése lehetetlen, vagy ha az a Webáruháznak - másik kellékszavatossági igény teljesítésével összehasonlítva - aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a kellékszavatossági jog teljesítésével a Fogyasztónak okozott érdeksérelmet;
  • az ellenszolgáltatás arányos leszállítását igényelheti, - az alábbi bekezdés kivételével - a hibát a Webáruház költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy a szerződéstől elállhat, ha a Webáruház a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének a megfelelő határidőn belül, a Fogyasztó érdekeit kímélve nem tud eleget tenni, vagy ha a Fogyasztónak a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt;
  • Fogyasztó és a Webáruház közötti - ingó dolognak minősülő áru adásvételére, digitális tartalom szolgáltatására vagy digitális szolgáltatások nyújtására irányuló - szerződés esetén a Fogyasztó kellékszavatossági jogai gyakorlása keretében a hibát a Webáruház költségére maga nem javíthatja ki, illetve mással sem javíttathatja ki azt.
  1. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
  2. A Fogyasztó választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban a Fogyasztó viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Webáruház adott okot.
  3. Amennyiben a kijavítás, vagy kicserélés időtartama a 15 napot meghaladja, a Webáruház tájékoztatja a Fogyasztót ennek várható időtartamáról. 30 napot meghaladó mértékű javítás esetén a Webáruház 8 napon belül biztosítja a termék cseréjét.
  4. A Fogyasztó köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de legkésőbb a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Felhívjuk a szíves figyelmét, hogy a Fogyasztó a szerződés teljesítésétől számított 2 éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Ez az időtartam Vállalkozás esetében 1 év.
  5. A teljesítéstől számított egy éven belül a kellékszavatossági igény érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Fogyasztó igazolja, hogy a terméket a Webáruházban vásárolta. A teljesítéstől számított egy év eltelte után azonban már a Fogyasztó köteles bizonyítani, hogy az általa felismert hiba a teljesítés időpontjában is megvolt.

 

XIII.  Termékszavatosság

  1. Ingó dolog (termék) hibája esetén a Fogyasztó – választása szerint – kellékszavatossági vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet. Kérjük, olvassa el figyelmesen erről szóló tájékoztatónkat.
  2. A termék hibája esetén a Fogyasztó követelheti a gyártótól, hogy a termék hibáját javítsa ki, vagy - ha a kijavítás megfelelő határidőn belül, a Fogyasztó érdekeinek sérelme nélkül nem lehetséges - a terméket cserélje ki. A termék akkor hibás, ha nem felel meg a terméknek a gyártó által történt forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
  3. Gyártónak minősül a termék előállítója és forgalmazója.
  4. Termékszavatossági igényét a Fogyasztó a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével az igény érvényesítésének a jogosultságát elveszti.
  5. A Fogyasztó a termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Fogyasztónak kell bizonyítania.
  6. A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy

– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

  1. A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
  2. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

XIV. Jótállás

  1. Hibás teljesítés esetén az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján a Webáruházat üzemeltető vállalkozás jótállásra köteles, amennyiben a Felhasználó Fogyasztónak minősül és a Webáruházban megvásárolt termék szerepel a Korm. rendelet 1. számú Mellékletében. Kérjük, olvassa el figyelmesen erről szóló tájékoztatónkat.
  2. A jótállás időtartama:
  • 10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén 1 év;
  • 100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén 2 év;
  • 250 000 forint eladási ár felett 3 év.
  1. A fenti határidők elmulasztása jogvesztéssel jár. Kijavításkor a jótállás időtartama meghosszabbodik a javításra átadás napjától kezdve azzal az idővel, amely alatt a Fogyasztó a fogyasztási cikket (terméket) a hiba miatt rendeltetésszerűen nem használhatta.
  2. A jótállási határidő a fogyasztási cikk Fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a forgalmazó vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik.
  3. Ha a Fogyasztó a fogyasztási cikket az átadástól számított hat hónapon túl helyezteti üzembe, akkor a jótállási határidő kezdő időpontja a fogyasztási cikk átadásának napja.
  4. A Fogyasztó – választása szerint – a Webáruház székhelyén, telephelyén és a jótállási jegyen feltüntetett javítószolgálatnál is érvényesítheti jótállási igényét.
  5. Amennyiben a jótállási jegy elektronikus formában kerül a Fogyasztó részére átadásra, a Webáruház köteles a fogyasztási cikkel együtt a jótállási jegyet a Fogyasztó rendelkezésére bocsátani olyan formában, amely a jótállási határidő végéig biztosítja a jótállási jegy tartalmának jól olvashatóságát.
  6. A Fogyasztó részére elektronikusan átadott számla jótállási jegyként akkor fogadható el, ha tartalma megfelel a jótállási jegyre vonatkozó jogszabály előírásainak is. A Webáruház a jótállási jegy elektronikus úton való átadására legkésőbb a termék átadását vagy üzembe helyezését követő napon köteles.
  7. Ha a Webáruház a jótállási jegyet elektronikus dokumentumként nem közvetlen megküldéssel adja át, hanem letöltést biztosító elérési cím formájában bocsátja azt a Fogyasztó rendelkezésére, akkor az elektronikus jótállási jegy letölthetőségét a jótállási idő végéig nem szüntetheti meg, a letöltési cím elérhetőségét biztosítania kell. A Webáruház a jótállási jegy elektronikus úton történő átadására legkésőbb a termék átadását vagy üzembehelyezését követő napon köteles.
  8. Jótállási igénye alapján a jogosult a Fogyasztó választása szerint
  • kijavítást vagy kicserélést igényelhet, kivéve, ha a választott jog teljesítése lehetetlen, vagy ha az a Webáruháznak - másik igény teljesítésével összehasonlítva - aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a jog teljesítésével a Fogyasztónak okozott érdeksérelmet;
  • az ellenszolgáltatás arányos leszállítását igényelheti, - az alábbi bekezdés kivételével - a hibát a Webáruház költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy a szerződéstől elállhat, ha a Webáruház a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének a megfelelő határidőn belül, a Fogyasztó érdekeit kímélve nem tud eleget tenni, vagy ha a Fogyasztónak a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt;
  • Fogyasztó és a Webáruház közötti - ingó dolognak minősülő áru adásvételére, digitális tartalom szolgáltatására vagy digitális szolgáltatások nyújtására irányuló - szerződés esetén a Fogyasztó jogai gyakorlása keretében a hibát a Webáruház költségére maga nem javíthatja ki, illetve mással sem javíttathatja ki azt.
  1. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
  2. Ha a jótállási időtartam alatt a fogyasztási cikk első alkalommal történő javítása során a Webáruház részéről megállapítást nyer, hogy a fogyasztási cikk nem javítható, a Fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában a Webáruház köteles a fogyasztási cikket 8 napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk cseréjére nincs lehetőség, a Webáruház köteles a Fogyasztó által bemutatott, a fogyasztási cikk ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton - az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlán vagy nyugtán - feltüntetett vételárat 8 napon belül a Fogyasztó részére visszatéríteni.
  3. Ha a jótállási időtartam alatt a fogyasztási cikk három alkalommal történő kijavítást követően ismét meghibásodik - a Fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában -, valamint, ha a Ptk. 6:159. § (2) bekezdés b) pontja alapján a Fogyasztó nem igényli a vételár arányos leszállítását, és a Fogyasztó nem kívánja a fogyasztási cikket a Webáruház költségére kijavítani vagy – ingó dolognak minősülő áru adásvételére, digitális tartalom szolgáltatására vagy digitális szolgáltatások nyújtására irányuló szerződés kivételével –  mással kijavíttatni, a Webáruház köteles a fogyasztási cikket 8 napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk kicserélésére nincs lehetőség, a Webáruház köteles a Fogyasztó által bemutatott, a fogyasztási cikk ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton - az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlán vagy nyugtán - feltüntetett vételárat 8 napon belül a Fogyasztó részére visszatéríteni.
  4. Ha a fogyasztási cikk kijavítására a kijavítási igény Webáruház részére való közlésétől számított 30. napig nem kerül sor, - a Fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában – a Webáruház köteles a fogyasztási cikket a 30 napos határidő eredménytelen elteltét követő 8 napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk cseréjére nincs lehetőség, a Webáruház köteles a Fogyasztó által bemutatott, a fogyasztási cikk ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton - az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlán vagy nyugtán - feltüntetett vételárat a 30 napos kijavítási határidő eredménytelen elteltét követő 8 napon belül a Fogyasztó részére visszatéríteni.
  5. A Webáruház a jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. A jótállásból fakadó jogok a termék- és kellékszavatosság fejezetekben leírt jogosultságoktól függetlenül megilletik a Fogyasztót.
  6. A rögzített bekötésű, illetve a 10 kg-nál súlyosabb, vagy tömegközlekedési eszközön kézi csomagként nem szállítható fogyasztási cikket - a járművek kivételével - az üzemeltetés helyén kell megjavítani. Amennyiben a kijavítás az üzemeltetés helyén nem végezhető el, a le- és felszerelésről, valamint az el- és visszaszállításról a Webáruház, vagy - a javítószolgálatnál közvetlenül érvényesített kijavítás iránti igény esetén - a javítószolgálat gondoskodik.
  7. A Webáruház nem tartozik jótállással a jótállási időn túl (szakmailag elvárható élettartam) a természetes elhasználódásból/avulásból származó károkért.
  8. A Webáruház nem tartozik továbbá szavatossággal, illetve jótállással az olyan károkért, amelyek a kárveszély átszállása utáni hibás vagy gondatlan kezelésből, túlzott igénybevételből, illetve a meghatározottól eltérő behatásokból, illetve egyéb, a termékek nem rendeltetésszerű használatából keletkeztek.
  9. Ha a Fogyasztó a fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a Webáruház köteles a fogyasztási cikket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.
  10. A jótállás megvonásával járhat, amennyiben a terméken végzett javítási, szerelési munkálatokat nem az azokat elvégezni jogosult, illetve szakképzetséggel nem rendelkező harmadik személy végzi és a hiba ennek következtében keletkezett. A jótállás megvonásával járhat továbbá, ha a terméken égés, törés, repedés vagy egyéb fizikai, látható sérülés van, illetve nem rendeltetésszerű használat (a termék gyári beállításait meghaladó teljesítményen történő használat, túlhúzás), szakszerűtlen üzembe helyezés (kivéve, ha az üzembe helyezést a Webáruház, vagy annak megbízottja végezte el, illetve ha a szakszerűtlen üzembe helyezés a használati-kezelési útmutató hibájára vezethető vissza), a termék leírásában megadott paramétereket meghaladó mechanikai, elektromos terhelés, illetve egyéb, nem a célnak való felhasználás, helytelen tárolás, rongálás, a használati-kezelési útmutatóban foglaltak figyelmen kívül hagyása, elemi kár, természeti csapás, okozta a meghibásodást.
  11. A jótállás megvonásával járhat, ha a terméken található garancia címke megsérül, vagy eltávolításra kerül.
  12. Felhívjuk a szíves figyelmét, hogy Webáruházunk a jótállási igényeket kizárólag az erre vonatkozó jogszabály alapján teljesíti. Jótállási igényt e jogszabály alapján a Vállalkozás nem tud érvényesíteni.

XV.   Szavatossági-, jótállási igény esetén történő eljárás

  1. A Fogyasztó és a Webáruház közötti szerződésben a felek megállapodása a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet rendelkezéseitől a Fogyasztó hátrányára nem térhet el.
  2. A Fogyasztó kötelessége a szerződés megkötésének bizonyítása (számlával, vagy akár csak nyugtával).
  3. A Webáruház köteles a Fogyasztó által bejelentett szavatossági vagy jótállási igényről jegyzőkönyvet felvenni. A jegyzőkönyv másolatát haladéktalanul, igazolható módon a Fogyasztó rendelkezésére kell bocsátani.
  4. Kérjük, hogy a terméket úgy csomagolja be, hogy a szállítás során ne sérülhessen! A nem megfelelő csomagolásból eredő károkért felelősséget nem tudunk vállalni.
  5. Ha a Webáruház a Fogyasztó szavatossági vagy jótállási igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról – az igény elutasítása esetén az elutasítás indokáról és a békéltető testülethez fordulás lehetőségéről is – 5 munkanapon belül, igazolható módon köteles értesíteni a Fogyasztót.
  6. A Webáruház a jegyzőkönyvet annak felvételétől számított 3 évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóság kérésére bemutatni.
  7. A Webáruház törekszik arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze. Ha a kijavítás, kicserélés időtartama meghaladja a 15 napot, akkor a Webáruház köteles tájékoztatni a Fogyasztót ennek várható időtartamáról. 30 napot meghaladó mértékű javítás esetén a Webáruház biztosítja a termék cseréjét.

XVI. Panaszkezelés rendje

  1. Webáruházunk célja, hogy valamennyi megrendelést kiváló minőségben, a Felhasználó lehető legnagyobb megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben a Felhasználónak mégis panasza adódna a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a Webáruházunk kapcsolat@hillvalley.hu email címére tudja elküldeni.
  2. A Webáruház a panaszt megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a Felhasználó a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Webáruház a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel és annak egy másolati példányát megküldi a Felhasználónak.
  3. A panaszt a Webáruház 30 napon belül írásban megválaszolja, a panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A Webáruház a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát három évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóság kérésére bemutatni.

XVII.   Hatósághoz, békéltető testülethez való fordulás joga

  1. Tájékoztatjuk, hogy a panaszának elutasítása esetén hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti, az alábbiak szerint.
  2. A fogyasztóvédelmi hatóság kijelöléséről szóló 387/2016. (XII. 2.) Korm. rendelet szerint közigazgatási hatósági ügyekben elsőfokon a járási hivatal, illetve a megyeszékhely szerinti járási hivatal, másodfokon országos illetékességgel a Pest Megyei Kormányhivatal jár el. A járási hivatalok elérhetőségei: http://jarasinfo.gov.hu
  3. A Fogyasztónak panasza esetén lehetősége van békéltető testülethez fordulni, amelyek elérhetőségeit a https://bekeltetes.hu/ weboldalon találja.
  4. A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, amelynek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a Fogyasztó vagy a vállalkozás kérésére tanácsot ad a Fogyasztót megillető jogokkal és a Fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.
  5. Online adásvételi vagy online szolgáltatási szerződéssel összefüggő határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén az eljárásra kizárólag a fővárosi kereskedelmi és iparkamara mellett működő békéltető testület illetékes.
  6. A Fogyasztó panasza esetén igénybe veheti az Uniós online vitarendezési platformot. A platform igénybevétele egy egyszerű regisztrációt igényel az Európai Bizottság rendszerében: https://webgate.ec.europa.eu/cas/eim/external/register.cgi?loginRequestId=ECAS_LR-4910284-bFNAMx5Q6b5SuCNZWHYvrENissPnXyiCyOKX3CtsYmzeHj0fD9VShOJhCNzzKzzm11mO056K0GH62LdBBu3t7bA-PHslUMVSXYCHutmzRzGSoo0-XywZ5jaxHxO63lMywVeL1TOogUxmKZQZpoznr0Tyado.

Ezt követően a bejelentkezés után nyújthatja be panaszát a Fogyasztó az online honlapon keresztül, amelynek címe: http://ec.europa.eu/odr

  1. A Webáruházat a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli. Ennek keretében köteles a válasziratát megküldeni a békéltető testület számára és a meghallgatáson egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételét biztosítani. Amennyiben a Webáruház székhelye vagy telephelye nem a területileg illetékes békéltető testületet működtető kamara szerinti megyébe van bejegyezve, a Webáruház együttműködési kötelezettsége a Fogyasztó igényének megfelelő írásbeli egyezségkötés lehetőségének felajánlására terjed ki.  

XVIII.  Vegyes rendelkezések

  1. A Webáruház a teljesítéséhez közreműködőt jogosult igénybe venni. A közreműködő jogellenes magatartásáért teljes felelősséggel tartozik, úgy, mintha a jogellenes magatartást maga követte volna el.
  2. Ha a jelen ÁSZF bármely része érvénytelenné, jogtalanná vagy érvényesíthetetlenné válik, az a fennmaradó részek érvényességét, jogszerűségét és érvényesíthetőségét nem érinti.
  3. Amennyiben a Webáruház a jelen ÁSZF alapján megillető jogát nem gyakorolja, a joggyakorlás elmulasztása nem tekinthető az adott jogról való lemondásnak. Bármilyen jogról történő lemondás csak az erre vonatkozó kifejezett írásbeli nyilatkozat esetén érvényes. Az, hogy a Webáruház egy alkalommal nem ragaszkodik szigorúan a jelen ÁSZF valamely lényegi feltételéhez, vagy kikötéséhez nem jelenti azt, hogy lemond arról, hogy a későbbiekben ragaszkodjon az adott feltétel vagy kikötés szigorú betartásához.
  4. A Webáruház és a Felhasználó vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni.

Budapest, 2022. június 8.